Saturday 26 January 2013

Gambar Terkini Kaseh Isaura Homestay

Kaseh Isaura Homestay tetap kekal sama tapi penerampilannya berbeza dari masa ke semasa. Berikut adalah penerampilan terbaru yang dimaksudkan.



Mesin basuh yang baru berkapasiti 70Kg. Mesin basuh yang lama taruk tepi. Bagi mereka yang ingin membasuh, sila bawa bersama sabun pencuci, peluntur atau pelembut. Manual penggunaan mesin basuh tersebut disediakan. Pun begitu kaedahnya mudah seperti mana mesin basuh jenama yang lain.


Gambar cat minyak berlukisan tangan ini menghiasi bilik tidur ke dua. Kalau nak beli, sila maklumkan. Kami sedia menjualnya kepada anda. Sila rujuk harganya pada penjuru kiri sebelah bawah. Harga tetap.  


Bilik tidur utama juga dihiasi dengan gambar cat minyak lukisan tangan. Ianya asli. Asasnya kain kanvas. Kami ada koleksi gambar lukisan seperti ini untuk dijual. Lukisan pilihan selalunya siap dalam masa 3 minggu. Tanpa bingkai. Penghantaran boleh dibuat menggunakan Pos Laju (Caj penghantaran dikenakan)


Bilik mandi utama akan disediakan dengan pancuran pemanas air. Pemanasnya dah dipasang, cuma pendawaian dan paip airnya belum siap. Dah siap nanti, anda bolehlah mandi pagi dengan suh air yang boleh laras.


Seperti yang dijanjikan, dinding dihias dengan tampalan corak yang menarik bagi menambah seri ruang tamu. Bilik utama dan bilik kedua juga dihiasi dengan hiasan yang serupa.

Jangan lupa untuk buat tempahan segera! Hubungi 013-9280959 untuk tempahan.

No comments:

Post a Comment