Wednesday 2 January 2013

Promosi Jan & Feb 2013

Sempena Tahun Baru 2013, Kaseh Isaura Homestay mengadakan promosi hebat untuk semua pengunjung.


Diskaun sehingga 20% ini terpakai untuk penginapan malam kedua dan seterusnya sahaja bagi tempahan untuk hari Isnin hingga Khamis setiap minggu sehingga 28 Feb 2013. Penginapan malam pertama kekal pada harga biasa.

Untuk pelanggan tetap kami, diskaun 10% terpakai untuk malam pertama penginapan dan secara automatik promosi terpakai untuk malam-malam berikutnya.

Kadar hujung minggu (hari Jumaat, Sabtu dan Ahad) kekal pada harga biasa.

Kami percaya pada awal tahun ini, semua kakitangan kerajaan dan swasta akan sibuk untuk membuat perancangan dan aktiviti pemasaran. Ambillah peluang ini untuk menginap di Kaseh Isaura Homestay pada kadar yang lebih murah.

Untuk mendapat diskaun penginapan pada hari pertama sebanyak 10% (sebagaimana diberikan kepada pelanggan setia kami), caranya cukup mudah. Lawat laman web Kaseh Isaura Homestay di Facebook (http://www.facebook.com/KasehIsauraHomestayInKuantan) dan tekan 'like'. Berikan sedikit komen positif untuk makluman rakan Facebook anda yang lain. Diskaun ini sah untuk 60 hari dari tarikh pengaktifan 'like' tersebut dan buatlah tempahan awal untuk mengelakkan diambil oleh orang lain.

Bagi mereka yang belum pernah menginap di Kaseh Isaura Homestay, kami menyediakan penginapan serba lengkap (seperti rumah anda) siap dengan bilik berhawa dingin (bilik tidur utama dan bilik tidur kedua), TV LCD, peti ais, dapur memasak dan pelbagai lagi untuk keselesaan pelanggan kami. DVD dan Media Player disediakan untuk kemudahan hiburan anda. Bawa bersama fail movie kegemaran anda dalam Portable hard disk atau Thumb drive dan tayangkan untuk tontonan bersama ahli kelurga dan sahabat handai.

Kami harapkan promosi yang diberikan dapat menolong anda untuk berjimat. Terimakasih kerana memilih Kaseh Isaura Homestay.

No comments:

Post a Comment